Dzisiaj jest: 12 grudnia 2019
Imieniny obchodzą: Joanna, Aleksandra, Dagmara

Bankofon

Bankofon jest usługą umożliwiającą uzyskanie za pomocą telefonu całodobowego dostępu do prowadzonych przez bank rachunków oraz uzyskanie różnych informacji związanych z ofertą banku. Usługa Bankofon umożliwia Posiadaczowi rachunku:
  • uzyskiwanie informacji o saldzie i historii operacji;
  • uzyskiwanie informacji o usługach bankowych;
  • zastrzeżenie kart lokalnej;

Dostęp do Bankofonu można uzyskać wyłącznie za pomocą telefonu pracującego w trybie wybierania tonowego.

Jak uruchomić usługę?

Usługa Bankofon jest usługą dodatkową do rachunku, aby rozpocząć korzystanie z Bankofonu należy udać się do najbliższej placówki Banku i podpisać odpowiednią umowę. Pracownik Banku poda Ci numer klienta (tzw. modulo), czterocyfrowe hasło (PIN) oraz udzieli instruktażu w zakresie obsługi Bankofonu.

Jak korzystać z usługi Bankofon?

Aby uzyskać informację o swoim rachunku należy:

  • Zadzwonić pod numer 0 43 843 97 10 wew.201
  • Po usłyszeniu prośby o podanie numeru, podać swój numer klienta (należy pamiętać, aby sekwencję liczb zakończyć znakiem #).
  • Na prośbę o hasło podać swoje hasło dostępu.
  • Wybrać cyfrę 1 (opcja menu sprawdzająca stan rachunku).
  • W przypadku posiadania kilku kont należy podać skrócony numer rachunku.

Informacje dostępne w Bankofonie:

Pod numerem 1 - Stan rachunku
Pod numerem 2 - Lista rachunków
Pod numerem 5 - Historia operacji
Pod numerem 6 – Karty bankomatowe
Pod numerem 9 - Zmiana hasła dostępu
Pod numerem 0 - Powrót do menu

Przykład połączenia:

> Bankofon funkcjonuje pod telefonem (043) 843 97 10 wew.201
> Klient ma numer 2526, jego hasło to 5617
> Rachunki jego to:
1. 92440003-2526-27004-/1
2. 92440003-2526-27004-3/1
3. 92440003-2526-27004-3/2

Aby Klient otrzymał informację o rachunku 2 (92440003-2526-27004-3/1) powinien:

  • wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje Bankofon (043 843 97 10 wew.201).
  • podać swój numer użytkownika i potwierdzić # (2526#)
  • podać swoje hasło i potwierdzić # (5617#)
  • wybrać opcję informacja o saldzie (klawisz 1 i #)
  • podać skrócony numer rachunku i potwierdzić # (w tym przypadku 2 #)

Jeśli to wszystko co go interesuje , może odłożyć słuchawkę. Jeśli nie, to może zapytać o salda rachunków pozostałych (1,3) lub może wrócić do menu głównego (0#) i wybrać inną interesującą go opcję z menu.

Więcej informacji w Placówkach Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.

ips

bfg small

Depozyty zgromadzone w Banku Spółdzielczym Ziemii Wieluńskiej objęte są gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego

Nasi partnerzy

  • cp
  • ps
  • arimr
  • bik
  • kir
  • blue media
  • SGB BankSA
  • Novum1
  • inkom
  • biala
  • czarno
  • patnow
  • skomlin