Aplikacja mobilna „Nasz Bank”
Już teraz skorzystaj z nowej aplikacji NASZ BANK
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Przeznaczona jest dla klientów Internet Bankingu oraz Internet Bankingu Plus wariant I.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych;
- dostęp do historii operacji;
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach;
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment);
- wykonywanie przelewów QR;
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.
Jak zainstalować aplikację
1) Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.
![google play](/images/google_play.jpg)
2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
![aktywacja 1 Nasz bank złączone](/images/NASZ_BANK/aktywacja_1_Nasz_bank_złączone.png)
3) Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking i dodaj swoje urządzenie mobilne.
![aktywacja 3 Nasz bank](/images/NASZ_BANK/aktywacja_3_Nasz_bank.jpg)
- podaj nazwę urządzenia
![aktywacja 4 Nasz bank](/images/NASZ_BANK/aktywacja_4_Nasz_bank.jpg)
- wpisz otrzymany kod z SMS
- zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
![aktywacja 5 Nasz bank złączone](/images/NASZ_BANK/aktywacja_5_Nasz_bank_złączone.jpg)
Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Zapoznaj się z instrukcją użytkownika Aplikacji mobilnej Nasz Bank, która znajduje się tutaj.