DOSTĘPNA NOWA FUNKCJONALNOŚĆ - PRZELEW NA TELEFON BLIK
Przelew na telefon BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
Została uruchomiona nowa funkcjonalność pozwalająca wykonać przelew na numer telefonu za pośrednictwem BLIK-a w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Na czym polega przelew BLIK na telefon?
Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Znając jedynie ich numery telefonów zrobisz to natychmiastowo. Nieistotne jest to, w jakim banku osoba, której przelewasz pieniądze ma konto. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.
Do uruchomienia usługi konieczna jest aktualna wersja aplikacji mobilnej Nasz Bank. Maksymalna kwota przelewu BLIK na telefon to 500 zł, a dzienny limit to 1000 zł.
Zastanawiasz się, jak aktywować funkcję przelew BLIK na telefon?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.Wejdź w Ustawienia.
Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK.
Włącz opcję Odbieranie przelewów na telefon BLIK.
Potwierdź operację.
Włącz opcję Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK.
Gotowe! Możesz już korzystać z funkcji BLIK na telefon.
Nie wiesz jak wykonać przelew BLIK na telefon?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej Nasz Bank.Wybierz BLIK.
Kliknij Przelew na telefon.
Wpisz numer telefonu lub kliknij w ikonę Kontakty, aby wybrać odbiorcę transakcji.
Wybierz kontakt oznaczony logiem BLIK.
Wprowadź tytuł, kwotę i kliknij przycisk Wykonaj.
Twoja dyspozycja została zrealizowana. Odbiorca otrzymał środki na swoim koncie!