Serdecznie zapraszamy wszystkich Klientów do korzystania z nowoczesnego bankomatu wyposażonego w funkcję wpłatomatu znajdującego się w Banku Spółdzielczym Ziemi Wieluńskiej w Białej Rządowej 2. (Usługa wpłat gotówki dostępna tylko dla Klientów naszego Banku).
Urządzenie jest dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dni wolne od pracy i święta.
Funkcjonalność urządzenia:
- tradycyjne wypłaty z rachunku;
- wpłaty bezpośrednio na rachunek Klienta (wpłacona kwota jest natychmiast widoczna na rachunku i możliwa do wykorzystania np.: w innych bankomatach, kasach banku lub w bankowości elektronicznej);
- sortowanie jakościowe i ilościowe banknotów – Klient nie musi układać banknotów nominałami;
- uzyskanie informacji o dostępnych środkach;
- komunikaty głosowe dla osób niedowidzących.
Aby korzystać z nowych funkcjonalności, należy aktywować usługę „Mój Rachunek” w bankomacie. Opcję uruchamia się samodzielnie i jednorazowo.
Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?
- Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.
- Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”.
- Następnie w widocznym ekranie wybieramy opcję „POTWIERDZENIE - EKRAN”
- Wybieramy opcję AKTYWUJ MÓJ RACHUNEK
- System poprosi o ustalenie dodatkowego hasła/pinu do rachunku (ilość wymaganych znaków jest podana w informacji w górnej części ekranu bankomatu). Hasło to, podobnie jak PIN do karty, nie powinno być udostępnianie nikomu na zewnątrz.
- Po dwukrotnym wprowadzeniu hasła do rachunku należy wybrać „Akceptuj”.
Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego banku dostępne są wszystkie usługi banku w bankomacie/wpłatomacie.
Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego Banku należy wybierać opcję „Mój rachunek” i podawać ustalone wcześniej hasło do rachunku. Po wybraniu tej opcji dostępne są wszystkie usługi Banku w bankomacie.