Usługa BLIK umożliwia dokonywanie transakcji przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej Portfel SGB, zainstalowanej na urządzeniu mobilnym.
Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w Internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB.
Gdzie znajdę BLIKA?
W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
lub
Jak korzystać z BLIKA?
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdź go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.
Jak płacić BLIKIEM w Internecie?
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
BLIKUJ mądrze
Zapraszamy do placówek Banku celem aktywowania usługi.