
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
Szanowni Państwo,
mając na celu wsparcie rozwoju innowacyjnych usług i produktów finansowych, a jednocześnie wypełniając obowiązek dyrektywy PSD2 w zakresie udostępnienia podmiotom trzecim (Third Party Provider/TPP) danych klientów, którym Bank udostępnił usługi bankowości elektronicznej, na potrzeby świadczenia usług przez te podmioty, poniżej przedstawiamy informacje umożliwiające nawiązanie współpracy przez podmioty trzecie świadczące ww. usługi.
Jesteśmy przekonani, że Dyrektywa PSD2 i współpraca z niezależnymi podmiotami trzecimi wpłynie na rozwój bankowości elektronicznej i przyczyni się do rozwoju płatności elektronicznych i mobilnych.
Dzięki nowym usługom oferowanym Klientom, podmioty trzecie będą świadczyć nowe usługi w oparciu o informacje pozyskane z systemów bankowości elektronicznej:
- inicjowanie transakcji płatniczych,
- dostęp do informacji o rachunku/rachunkach oraz
- potwierdzenie dostępności na rachunku/rachunkach kwoty niezbędnej do wykonywania transakcji płatniczej dostawcom wydającym instrumenty płatnicze oparte na karcie płatniczej.
Jeśli jesteś przedstawicielem TPP, przygotowujesz się do wprowadzenia nowych usług dla naszych Klientów – poniżej zamieszczamy informacje umożliwiające dostęp do dokumentacji oraz udostępnionych środowisk.
DOKUMENTACJA INTERFEJSU, pobierz: Formularz zamówienia
Środowisko testowe – SANDBOX, pobierz: Formularz zamówienia
INFORMACJE SERWISOWE, pobierz: Formularz zgłoszenia problemu
RAPORTY
ŚRODOWISKO PRODUKCYJNE, pobierz: Formularz zamówienia
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
3D-Secure umożliwia dokonywanie przez Internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w usłudze.
Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie – klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia swojej tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.
Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.
Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank – w celu uzyskania hasła klient powinien skontaktować się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji klient ustanawia własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.
System posiada certyfikację organizacji płatniczych Visa International oraz MasterCard International.
Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet pod niżej wymienionymi adresami:
Maestro:
https://secure5.es.arcot.com/vpas/SGB-BankSA-MC_1/enroll/index.jsp?locale=pl_PL&bankid=16011
https://secure5.es.arcot.com/vpas/SGB-BankSA-vbv_1/enroll/index.jsp?locale=pl_PL&bankid=16019
https://secure5.es.arcot.com/vpas/SGB-BankSA-MC/enroll/index.jsp?locale=pl_PL&bankid=16039
https://secure5.es.arcot.com/vpas/SGB-BankSA-vbv/enroll/index.jsp?locale=pl_PL&bankid=16015
ODBLOKOWANIE ZABLOKOWANEJ KARTY W USŁUDZE 3D- SECURE
Odblokowania karty w usłudze 3D-Secure posiadacz/użytkownik może dokonać:
- bezpośrednio w Oddziale Banku, który wydał kartę lub
- za pośrednictwem Call Center pod numerem telefonu (61) 647 28 46 lub 800 888 888 (od pon. do pt. w godz. 8:00-22:00).
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
Wykaz bankomatów własnych, w których klienci Banku Spółdzielczego w Ruścu mogą pobierać gotówkę bez prowizji:
Lokalizacje:
- Rusiec, ul. Wieluńska 42 (budynek banku)
- Kiełczygłów, ul.Piotrkowska 19A (budynek oddziału)
- Mokrsko 269 (budynek oddziału)
Poza tym Posiadacze kart płatniczych wydanych przez Bank Spółdzielczy w Ruścu mogą korzystać na takich samych zasadach (wypłata bez prowizji) z bankomatów należących do banków spółdzielczych zrzeszonych z:
- SGB-Bankiem S.A.
- Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A.
Łącznie bankomatów będących do dyspozycji naszych Klientów, gdzie za wypłatę gotówki nie pobiera się żadnych opłat, jest na terenie naszego kraju ponad 3000. Szczegółowy ich wykaz z podziałem na województwa znajduje się na stronie internetowej SGB-Banku S.A. www.sgb.pl
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
SMS BANKING to serwis informacyjny umożliwiający dostęp do informacji dotyczących rachunków bankowych za pomocą telefonu komórkowego. Wiadomości te zawierają dane o bieżącym saldzie, informacje o obrotach na rachunku oraz kwocie dostępnych środków.
W zależności od wybranej opcji komunikaty SMS można otrzymywać:
- każdorazowo od powstania operacji na rachunku
- automatycznie o wybranej porze dnia
- w odpowiedzi na żądanie Klienta.
Jak uruchomić usługę?
Usługa SMS Banking jest usługą dodatkową do rachunku, aby rozpocząć korzystanie z SMS Banking, należy udać się do najbliższej placówki Banku i podpisać odpowiednią umowę.
Bezpieczeństwo
SMS Banking nie pozwala na wykonywanie przelewów, dlatego nikt nie może wpłynąć na utratę środków przez Klienta. Warto jednak pamiętać, że w momencie utraty telefonu osoba, która pozyska utracony telefon może dowiedzieć się o stanie rachunków i ostatnich operacjach wykonanych przez użytkownika, a co gorsze może na bieżąco dowiadywać się o nowych zdarzeniach na rachunku W razie utraty telefonu lub karty SIM należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do najbliższej placówki Banku.
Więcej informacji w Placówkach Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej.
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
Klienci Banku Spółdzielczego Ziemi Wieluńskiej, posiadający w banku rachunek, mogą dokonywać rozliczeń pieniężnych z kontrahentami z zagranicy (za pomocą systemu SWIFT).
Otrzymywanie przekazów z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
- Kodu BIC/SWIFT: GBWCPLPP
- Numeru rachunku Klienta w systemie IBAN tj. numeru rachunku klienta poprzedzonego literami:
PL (np. PL 12 9244 0003 0011 1111 0000 0000) - Danych adresowych Klienta