- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
Któż z nas nie chciałby zapomnieć o comiesięcznych rachunkach za kablówkę, czy ratę kredytu. Teraz to wcale nie jest trudne. Wystarczy przyjść do Oddziału Banku i złożyć zlecenie stałe. Pracownik poprosi, abyś podał:
numer rachunku - na jaki mają być przelewane pieniądze
kwotę - jaka ma być przelewana
(uwaga: w przypadku zmiany kwoty zlecenia - poinformuj Bank)
częstotliwość płatności
dodatkowe informacje - np. tytuł płatności, itp.
JAK TO DZIAŁA?
Zlecenie stałe, to przelew, który Bank wykonuje cyklicznie w terminie i na warunkach określonych przez Ciebie. Środki na wykonanie przelewu są ściągane określonego dnia z Twojego Konta.
Masz więcej czasu dla siebie - nie musisz każdorazowo chodzić do Banku.
Oszczędzasz pieniądze - zlecenia stałe są realizowane taniej, niż tradycyjne przelewy.
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
Korzyści:
- wpływ należności w wymaganym przez Państwa terminie-oszczędność czasu
- wygoda i pewność
- obniża koszty regulowania rachunków
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
Karty do konta
VISA Business Electron
To międzynarodowa, powszechnie używana karta płatnicza, dzięki której zrealizujesz służbowe transakcje gotówkowe i bezgotówkowe. Możesz nią płacić w hotelach, sklepach, na stacjach benzynowych - we wszystkich miejscach oznaczonych logo Visa.
Twoje korzyści:
- otrzymujesz ją do rachunku bieżącego lub pomocniczego;
- zyskujesz wygodne i bezpieczne narzędzie płatnicze dla firmy;
- masz swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Visa w kraju i zagranicą;
- bez prowizji wypłacasz gotówkę z sieci bankomatów SGB;
- transakcje są w pełni bezpieczne - wymagają potwierdzenia Twoim osobistym PIN-em lub podpisem;
- w każdej chwili możesz sprawdzić dostępne środki - stale kontrolujesz finanse;
- możesz doładowywać telefon pre-paid w bankomacie SGB;
- możesz wskazać pracowników, którzy otrzymają kartę;
- możesz skorzystać z wybranego przez siebie pakietu ubezpieczeń;
- kartę otrzymujesz na 4 lata i bez problemów możesz ją wznowić na kolejne.
Visa Business Electron payWave
Jeśli poszukujesz bezpiecznych i nowoczesnych rozwiązań finansowych dla Twojej firmy, Visa Business Electron payWave jest dla Ciebie. To międzynarodowa karta płatnicza, która oprócz standardowych transakcji gotówkowych i bezgotówkowych posiada również funkcję płatności zbliżeniowych w technologii payWave.
Twoje korzyści:
- otrzymujesz ją do rachunku bieżącego lub pomocniczego
- zyskujesz wygodne i bezpieczne narzędzie płatnicze dla firmy, bez konieczności noszenia gotówki
- szybko realizujesz płatności za drobne zakupy - do kwoty 50 zł transakcje wykonywane są poprzez zbliżenie karty do terminalu, bez podawania kodu PIN ani składania podpisu
- transakcje są w pełni bezpieczne - wszystkie płatności na wyższe kwoty wymagają potwierdzenia Twoim osobistym numerem PIN lub podpisem
- masz swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Visa w kraju i za granicą
- bez prowizji wypłacasz gotówkę z sieci bankomatów SGB i BPS
- w każdej chwili możesz sprawdzić dostępne środki - stale kontrolujesz stan finansów
- możesz doładowywać telefon pre-paid w bankomacie SGB
- możesz wskazać pracowników, którzy otrzymają kartę
- kartę otrzymujesz na 4 lata i automatycznie wznawiana jest na kolejny okres
Karty charge
MasterCard Business charge
Musisz zrobić zakupy dla firmy lub zapłacić rachunki podczas podróży służbowej, a nie chcesz wozić ze sobą gotówki - karta MasterCard Business w Banku Spółdzielczym w Ruścu rozwiąże Twój problem.
Twoje korzyści:
- wszystkich transakcji dokonujesz w ramach ustalonego limitu miesięcznego, który odnawia się automatycznie w kolejnym miesiącu;
- zadłużenie spłacasz dopiero w trzecim dniu roboczym po zakończeniu miesiąca;
- w razie potrzeby gotówkę wypłacasz z bankomatu lub w kasie banku;
- Twój limit odnawia się co miesiąc;
- możesz zapomnieć o terminie spłaty - bank sam pobierze pieniądze z Twojego konta;
- jeżeli chcesz, otrzymasz więcej takich kart w ramach jednej umowy;
- kartą zapłacisz na całym świecie - wszędzie tam, gdzie widzisz logo Mastercard;
- możesz też płacić w Internecie oraz za zakupy zamówione przez telefon lub korespondencyjnie;
- możesz dodatkowo ubezpieczyć kartę.
MasterCard Business Gold charge
Mastercard Business Gold to karta z odroczonym terminem płatności, dzięki której możesz również cieszyć się dodatkowymi przywilejami.
Twoje korzyści:
- wszystkich transakcji dokonujesz w ramach ustalonego limitu miesięcznego, który odnawia się automatycznie w kolejnym miesiącu;
- zrobisz zakupy dla firmy, zapłacisz rachunki podczas podróży służbowej w kraju i za granicą;
- zapłacisz kartą za zakupy w Internecie, przez telefon lub zamówione korespondencyjnie;
- gotówkę wypłacisz w razie potrzeby z bankomatu lub w kasie banku;
- zadłużenie spłacisz dopiero w trzecim dniu roboczym po zakończeniu miesiąca;
- możesz zapomnieć o terminie spłaty - bank sam pobierze pieniądze z Twojego konta firmowego;
- jeżeli zechcesz, otrzymasz więcej kart dla wybranych osób, w ramach jednej umowy;
- dostaniesz pakiet ubezpieczeń;
- możesz otrzymać kartę zastępczą.
A dodatkowo, tylko dla posiadaczy karty Mastercard Business Gold w SGB-Banku S.A.: Centrum Obsługi Klienta SGB
W trosce o komfort i z myślą o pomocy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z kartą do dyspozycji Posiadaczy kart MasterCard Business Gold funkcjonuje dostępne całą dobę Centrum Obsługi Klienta - tel. 22 515 35 25. Numer telefonu znajdziesz również na rewersie karty. Dzwoniąc do Centrum Obsługi klienta można uzyskac informacje na temat:
- Dostępnego limitu
- Transakcji rozliczonych w ciągu ostatnich 30 dni
- Podstawowych informacji na temat ubezpieczeń
W przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karty za granicą możesz dokonać awaryjnej wypłaty gotówki lub zamówić kartę zastępczą. W tym celu skontaktuj się z Biurem MasterCard Global Serwis (czynne cała dobę), które może zrealizować ww. usługi. - (1) 636 722 7111 Numery telefonów bezpłatnych w poszczególnych krajach podane są na stronie www.mastercard.com. Wysokość opłat za usługi awaryjnej wypłaty gotówki za granicą oraz wydania karty zastępczej zawarte są w aktualnej Taryfie prowizji i opłat za usługi bankowe.
Telefonicznej aktywacji kary dokonasz 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Proces aktywacji karty jest natychmiastowy.
(+48) 22 515 34 25
Chcesz zastrzec kartę?
First Data Polska SA (24h/7 dni)
(+48) 22 515 31 50
W przypadku telefonicznego zastrzeżenia karty prosimy o potwierdzenie tego faktu
w placówce prowadzącej konto
w przeciągu 7 dni od telefonicznego zastrzeżenia
lub
Krajowy System Zastrzegania Kart
+(48) 828 828 828
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
Internet Banking to dostęp do rachunku z dowolnie wybranego miejsca, przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu bez konieczności przychodzenia do banku. Już nie musisz stać w kolejce, a wszystkie płatności zrealizujesz w dowolnym momencie nie wychodząc z domu.
Dlaczego warto ?
• dostęp do rachunku 24 h na dobę i 365 dni w roku,
• wygoda i oszczędność czasu,
• pełna kontrola swoich środków,
• wgląd do salda, historii, szczegółów operacji oraz potwierdzenia transakcji,
• bezpieczeństwo dokonywanych operacji,
• możliwość tworzenia i modyfikacji zleceń stałych.
Internet Banking umożliwia:
• sprawdzenie stanu rachunku, salda, szczegółów operacji,
• wykonywanie przelewów krajowych (w tym realizowanych natychmiastowo oraz płatności VAT split payment),
• wykonywanie przelewów do ZUS oraz US,
• tworzenie listy przelewów zdefiniowanych,
• odpowiedź na otrzymany przelew, ponowienie wysłanego,
• doładowanie telefonu prepaid,
• tworzenie i modyfikacja zleceń stałych,
• uzyskanie informacji o lokatach,
• uzyskanie informacji o kredytach,
• składanie zleceń okresowych,
• śledzenie historii operacji,
• wydruk potwierdzenia wykonania operacji,
• eksport i wydruk wyciągów,
• płatności online za bieżące faktury,
• tworzenie i zarządzanie danymi kontrahentów,
• zarządzanie limitami transakcji,
• złożenie wniosków o świadczenie Rodzina 800+ i świadczenie Dobry Start (300+),
• koszyk przelewów – możliwość zapisania przelewu do późniejszego zatwierdzenia,
• przegląd przygotowanych przelewów.
Korzystanie z Internet Bankingu.
W celu zapewnienia ochrony dostępu do konta bankowego system stosuje różne zaawansowane rozwiązania techniczne. Klient otrzymuje od banku unikalny identyfikator oraz hasło dostępu. Podczas pierwszego logowania Klient dokonuje zmiany hasła na znane tylko sobie. W ten sposób chroni swój rachunek przed dostępem osób niepożądanych. Dostęp do konta zabezpieczony jest również nowoczesnymi procedurami uwierzytelniania. Silne uwierzytelnienie Klienta, to inaczej uwierzytelnienie dwuskładnikowe w systemie bankowości elektronicznej, które ma podnieść stopień weryfikacji tożsamości Klienta.
Klient spośród metod uwierzytelnienia ma do wyboru:
• Autoryzację (SMS) wraz z kodem uwierzytelnienia,
• Autoryzację mobilną.
W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia, lub nieuprawnionego dostępu do środków identyfikacji elektronicznej. Klient powinien niezwłocznie zablokować usługę. Szczegóły dotyczące Blokady usługi IB zawiera Przewodnik dla klienta.
Zachęcamy do zapoznania się z zaleceniami dotyczącymi bezpieczeństwa korzystania z Internet Bankingu, które znajdziesz w Przewodniku dla klienta.
- Szczegóły
- Autor: Super User
- Kategoria: Rachunki
Aktualnie w skład świadczonych usług wchodzą:
- przelewy, w tym składki ZUS i przelewy dla Urzędów Skarbowych
- zakładanie lokat
- wyciągi
- stany rachunków
- tabela kursów walut (jeśli bank prowadzi rachunki walutowe)
- tabela wyników giełdowych (jeśli bank prowadzi tego typu usługi)
- informacja tekstowa (poczta między klientem a bankiem)
- zlecenie polecenia wypłaty za granicę